Sunday 18 December 2011

hari-hari terakhir sebelum melangkah ke alam study

Assalamualaikum,lama tak updte blog nie,juz bz ckit wat persiapan nk jd stdnt blik nie.Aku bersyukur kerana di murahkan rezeki untuk sambung balik belajar,kali ini aku nk wat yg terbaek laa.Esok aku kena daftar dekat tempat aku study tapi lewat sikit la,sebab nak buat plat kereta ayah.

Macam-macam aku rasa sekarang,rasa malas,rasa tak sabar pun ada juga,nak jumpa kawan lama.Aarrgghhh aku malas la nak fikir dulu,memang belum sedia nak stdy balik nie.Setahun????, tak lama kan,tapi kalau study memang lama gilerr.Aku cuba harungi cabaran yang akan datang menduga,hope dapat jodoh nanti..haha..gurau jer..

Harapan aku bila dah study nie,memang nak lulus la,kalau boleh lulus dengan cemerlang,pastu kalau da rezeki dan masih blh blaja,nak sambung sampai peringkat ijazah,insyallah.Kawan-kawan,doakan kejayaan pada diri ini.Nanti aku updte lagi lepas aku daftar esok,aku jamin memang banyak la perubahan kat kwn2 aku..ok setakat nie jer la...maaf kalau da terkasar bahasa k...

No comments:

Post a Comment