Monday 12 December 2011

blog,c'mon laa...intro beb

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.Aku pun x tahu nak mula dari mana nie,xpela aku mula dari mana2 jer laa bukan ada orang kisah pon.Firstly memang tak tahu la mende blog,pe blog nie tapi aku suka follow blog orang,macam-macam la diarong tulis,respect la kat korang.Now i have my own blog,tiba masa pulak korang follow aku,hehehe.


Bila dah ada blog nie,kena rajin update.Aku try la beb update selalu blog nie.Sekarang aku cerita pasal aku,life aku simple jer.Aku masih stdy lagi,tak lama lagi buka buku,buat kira-kira dan yang sewaktu dengannya,dapat jumpa lagi classmate dulu-dulu.Memang rindu la dekat diorang,roomate aku yang dulu jadi senior pulak kt tempat aku stdy.Tu pasal stdy,family aku,family paling sporting di dunia.Masih ada ayah,ibu,abang,kakak dan aku.


Sekarang pasal status aku,aku single lagi.lama jugak la tak brcouple,Bagi aku couple nie ada kebaikan dan keburukannya,Malas la aku nak terangkan korang sendiri paham dan merasai situasi tu.Setakat nie jer laa aku bagi intro kat korang.aku nie budak baru belajar,kalau da benda nak kongsi di alu-alukan..

No comments:

Post a Comment